Jump to content
Celuj wysoko z POMPATEAM i Dołącz do naszej społeczności
cs16 ARENA 1VS1 145.239.21.248:27210
cs16 DM FFA 145.239.21.248:27070
cs16 FFA 145.239.236.12:27050
cs16 HS ARENA 1VS1 91.224.117.19:27400
cs16 ONLY AWP 193.33.176.186:27015
cs16 RETAKES 212.91.26.61:27060
cs16 TEAMSPEAK 3 pompateamspeak.pl
cs16 DISCORD Discord

Nasi partnerzy

Ogłoszenia

Sign in to follow this  
Grzejson

Mass Effect: Andromeda znacząco usprawniony. Zniknęły „dzikie oczy” i gra działa lepiej

Recommended Posts

BioWare walczy o dobre imię Mass Effect: Andromeda. We wtorek przedstawiłem czytelnikom plany na przyszłość oraz szczegóły najnowszej aktualizacji i faktycznie deweloperzy nie kłamali. Z produkcji zniknęły między innymi „dzikie spojrzenia”.

Mass Effect: Andromeda poprawa dzikich oczu

Mass Effect: Andromeda zadebiutowało na rynku z pewnymi problemami, z którymi od samego początku musieli mierzyć się deweloperzy z BioWare. Na szczęście autorzy nie kazali graczom czekać za długo na znaczącą aktualizację, bo najnowszy patch naprawia istotne niedogodności.

Recenzja Mass Effect: Andromeda

Deweloperzy opublikowali we wtorek bardzo istotną wiadomość, na którą wielu graczy czekało od dnia premiery. Firma uporała się z największymi niedogodnościami i wrzuciła na serwery aktualizację 1.05. Jednym z najbardziej zabawnych mankamentów projektu są bez wątpienia „dzikie oczy”, ale w sumie możemy powiedzieć „były”, bo autorzy poradzili sobie z tym… Schorzeniem. W Sieci pojawiają się pierwsze porównania grafiki, które na pewno ucieszą wielu fanów uniwersum. Wśród opinii można znaleźć sporo pochwał, bo BioWare faktycznie zajęło się znaczącym usprawnieniem gry. Nie tylko usunięto błędy, ale również dopracowano między innymi płynność animacji, zadbano o balans, czy też usunięto męczące problemy z kolizjami.

Dla przypomnienia, tak prezentuje się pełna lista zmian aktualizacji 1.05:

  • Poprawiono rozmieszczenie samouczka
  • Zmiany zrównoważenia gry jednoosobowej: skrzynki z amunicją, pancerze, uzbrojenie, Nomad, profile, ataki i system awansów
  • Zmiany zrównoważenia trybu online: broni, osłon i wrogów
  • Dodano opcję pominięcia sekwencji autopilota, która pozwala na szybsze przemieszczanie się po mapie galaktyki
  • Poprawiono logikę, ustawienia czasowe i ciągłość stosunków z innymi postaciami i wątków fabularnych
  • Poprawiono synchronizację warg i zachowanie twarzy podczas rozmów, włącznie z lokalizowanymi dialogami
  • Usunięto różne problemy z kolizjami
  • Usunięto błędy powodujące brak muzyki lub dialogu albo odtworzenie niewłaściwego pliku
  • Poprawiono przekomarzanki członków oddziału, które czasem nie uruchamiały się na planetach
  • Usunięto błąd uniemożliwiający w określonych warunkach uzyskanie dostępu do interfejsu konsoli Porzuconych po kilku nieudanych próbach złamania szyfru
  • Czasami po zwerbowaniu Dracka szybka podróż jest zablokowana, dopóki gracz nie wczyta zapisu stanu gry
  • Usunięto błąd powodujący okresowe zablokowanie postaci gracza na początku pozy Szarży biotycznej
  • Usunięto błędy związane z niektórymi zapisami stanu gry
  • Usunięto błąd sprawiający, że przedmioty w trybie online czasami funkcjonowały niewłaściwie
  • Poprawki streamingu i stabilności

Materiał: Here's What Mass Effect Andromeda Looks Like Post Patch

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...