Jump to content
PompaTeam.pl - Twoje Sprawdzone Źródło Informacji
Guest Guest guest user
Existing user? Sign In

Sign In

Sign Up
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Alladin

odrzucone PODANIE ONLY AWP

Recommended Posts

Twoje imię: Adrian
Twój wiek:16

Twoje zainteresowania: Gram w piłka nożna od 6 roku. Lubię Box, Interesuję się Administracją i także lubię jeżdzić z Kolegami na skuterze i na motorze

Twoje doświadczenie: W csa gram od 2015, 1,825 godzin Byłem dwa razy adminem w Csgo nie tylko w Csgo i 2 razy właścicielem Rp 3 razy Adminem

Znajomość konsoli SourceMod: [7/10] 

Link do profilu z Game Trackera (na serwerze): https://www.gametracker.com/player/Alladin/145.239.237.166:27015/      

file:///C:/Users/ykox1/Downloads/all.png
https://www.gametracker.com/player/★ALLADIN★/137.74.5.140:27015/

STEAM_ID: STEAM_0:1:120700719

Coś na Twój temat: Lubię w piłka nożna grasz. bardzo dużo czasu spędzam przy grach komputerowych. a szczególnie przy mapach Awp . Jestem Bardzo miły dla ludzi i lubię opowiadać ludziom Nawet Jak masz 10 lat albo 8 to mi nie szkodzi Zawsze jak Ktoś ma pytanie to odpowiadam . Lubię pomagać ludziom

Będziesz aktywny na forum?: Na pewno tak bo Jestem zawsze Aktywny na forum i lubię Sprawdzać co ludzie piszą

Podsumowanie: Lubię pomagać Administracji i jak będzie trzeba to zawsze pomogę  

Edited by Alladin

Jesteś Polakiem mieszkającym w Polsce czy za granicą?

za granicą

Jestem na NIE, link do gametrackera nie działa. Nie widać ile masz przegranych godzin na serwerze. Popraw aktywność na forum jak ci zależy.

Edited by czabson

5 godzin temu, czabson napisał:

Jestem na NIE, link do gametrackera nie działa. Nie widać ile masz przegranych godzin na serwerze. Popraw aktywność na forum jak ci zależy.

na pewno? file:///C:/Users/ykox1/Downloads/all.png

Edited by Alladin

Działa tak, że nie pokazuje godzin