Recommended Posts

Witam mam pytanie co do komputera który składam i poniżej wypisałem kilka danych technicznych dotyczących właśnie tego komputera. Tam gdzie są wpisane kilka rzeczy nie oznacza że je chcę mieć tylko nie wiem które wybrać. Nie znam się i dlatego mam do was kilka pytań ale ]proszę także o wasz podpowiedzi czy może coś innego kupić w podobnej cenie.

1. który z tych procesorów jest lepiej kupić ? 

2. Jaką płytę główną wybrać do tego zestawu komputerowego ?

3. Którą z tych pamięci wybrać bo zależy mi na tym by ten komputer nie kosztował kroci.

4.  Czy te dyski są spoko czy w tej samej cenie polecacie jakieś inne ? Czy powinno się instalować gry na dysku SSD i czy to wgl pomaga ? 

5. Jaki zasilacz polecacie do tego zestawu.

Procesor - Intel Core i5-4690K
                    Intel Core i5-4670K

Płyta Główna - 

Pamięć RAM - Pamięć Corsair Vengeance LPX DDR4, 8GB(2x4GB), 3000MHz, CL15, Black
                            Pamięć Corsair Vengeance LPX DDR4, 8GB(2x4GB), 3000MHz, CL15, Red

Pamięć Corsair Vengeance LPX DDR4, 2x4GB, 3200MHz, CL16
                           Pamięć Patriot Viper Elite DDR4, 2x4GB, 3200MHz, CL16

Karta Graficzna -  GeForce GTX 1060
                                   GeForce GTX 1050 Ti

Dysk Twardy - Dysk SSD GoodRam CX300 120GB SATA 3 

Dysk Seagate 1TB 3,5" SATAIII, 7200RPM, 64MB cache

Dysk SSD GoodRam Iridium Pro 240GB

Obudowa - Deepcool Dukase

Zasilacz - 

Napęd Optyczny  -  Lite-On iHAS124-14

1. Procesor tylko Skylake lub Kabylake.
Nie opłaca się Hashwella już w żadnym wypadku.

2. Płyta odpowiednia pod OC Skoro ma dopisek K, czyli sekcje Z170 / Z270 Cie interesują tylko i wyłącznie.

3. Black / Red - to tylko kolor radiatorów.
Corsair zdecydowanie lepszy wybór niż Patriot. 
A czy 3000 czy 3200 - to co korzystniej wyjdzie cenowo.
Na takim procu i karcie nie będziesz różnicy miał zbytnio.

4.GTX 1060. Zdecydowanie wyższa półka.