Jump to content
PompaTeam.pl - Twoje Sprawdzone Źródło Informacji
Guest Guest guest user
Existing user? Sign In

Sign In

Sign Up
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
❟❛❟ DarkZeé

przyjęty [ADMIN][RETAKE] DarkZeé

Recommended Posts

Twoje imię: Damian
Twój wiek: 18 (2002)
Twoje zainteresowania: Piłka nożna, koszykówka (NBA), muzyka (rap). japońskie anime (naruto etc.), e-sport.
Twoje doświadczenie: W "kantera" gram od 2011 roku i na serwerach słynnej 1.6 spędziłem 5-6 lat co przełożyło się na 2500 godzin ze steam i na spokojnie drugie tyle na popularnym non-steam'ie. W 2015 zacząłem przygodę z cs go i tam nabiłem blisko 5kh. Admina w 1.6 miałem kilkanaście razy na kilku serwerowniach natomiast w cs go tylko chwilowe przygody, ponieważ zawsze brakowało na to czasu aż do teraz. Jeszcze mogę dodać że posiadam 10lv na platformie faceit.

Znajomość konsoli SourceMod: Mocne 7

Link do profilu z Game Trackera (na serwerze): https://www.gametracker.com/player/❟❛❟ DarkZeé/145.239.237.131:27015/ (Tutaj nadmienię że bardzo często zmieniam nick i ten czas to może 1/4 jaki posiadam na serwerach pompateam)

STEAM_ID: STEAM_0:0:504655331
Coś na Twój temat: Urodziłem się w 2002 roku. Za małolata dużo grałem w piłkę nożną z mniejszymi lub większymi sukcesami. Aktualnie uczęszczam do technikum na kierunku "technik mechanik i operator maszyn CNC". W cs'a gram od 2 klasy podstawówki aż dotychczas z kilkoma przerwami (w 2015-16 i półtorej roku w 2018-19/20). Na co dzień oprócz katowania w cs'a oglądam netflixa, anime, nba i lubię posłuchać dobrej muzyki (większości zagraniczny rap).
Będziesz aktywny na forum?: Oczywiście że tak, zawsze miałem dobre relacje z członkami forum na innych serwerowniach i mam nadzieję że tak będzie i tym razem.