Jump to content

Osoby korzystające z logowania na forum poprzez konto steam muszą powiązać konta w ustawieniach użytkownika na forum(Ustawienia konta -> połącz z kontem steam)

Możliwe jest też ręczne powiązanie kont przez admina, w tym celu proszę o kontakt steam: https://steamcommunity.com/id/spyrek/

Zapomniałeś hasła do swojego konta na forum? Nie musisz zakładać kolejnego konta, wystarczy zgłosić się w wiadomości prywatnej na steam i poprosić o zresetowanie hasła.
Steam ---> https://steamcommunity.com/id/baku69

Sign in to follow this  
SzymonKoxownik

Pytanie na dziś #89

Recommended Posts

Moim zdaniem ludzie kompletnie przesadzają z tym coronavirusem. To co sie dzieje w sklepach i wgl, ale decyzje o zamknięciu szkół i uczelni uwazam za sluszną. Nawet nie chodzi o to ze sam jestem studentem i będe miał chwile odpoczynku. Faktycznie w szkołach jest ogromne skupisko ludzi szczególnie w szkołach ponadgimnazjalnych i na uczelniach, wiec biorac pod uwage szybkosc rozprzestrzeniana sie tego calego wirusa to w najblizszym czasie nie byloby trudno spotkac w szkole kogos zarazonego wlasnie tym wirusem. Takie są moje osobiste przemyślenia 😉

Również uważam tą decyzję za słuszną ,ale to dzieje się w sklepach to z zabawnego przeradza się w głupie, jestem trzeci w kolejce do kasy i stoję 30-40 min bo dwie osoby wcześniej mają po dwa wózki wyładowane żywnością która mi by na pół roku wystarczyła xD

Git ale i tak wszyscy będą wychodzić z domu bo jak mówił pewien filozof i poliglota Korwin ,,prędzej Janusz ch*j strzeli niz dopadnie go ten wirus od siedzenia ciągle w domu, żadnych rozrywek itd"

Nie wiem, dla mnie git, w mojej szkole jest taki scisk ze jakby na korytarzu ktos kichnal to od razu +500 do zarazonych w Polsce