Rekomendowane odpowiedzi

Jak niektórzy już zauważyli, na serwerze zostały wyłączone rundy AWP. Poniekąd jest to taki trochę eksperyment żeby sprawdzić jak zareagują na to gracze. Przyczyną tej decyzji jest to, że rundy awp na serwerze only HS nie należą do łatwych i szybkich, a często mogą się kończyć bez zwycięzcy. Najprostszym rozwiązaniem było wyłączenie takich rund, ale nie jest ono najlepsze.

Temat powstał żeby przedyskutować wszelkie wątpliwości z tym związane, bo docierają do mnie różne opinie dotyczące tej zmiany. Chciałbym poznać wasze zdanie na ten temat i ewentualne propozycje zmian dla rund AWP.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie jest to posunięcie na plus. Jak wszyscy wiem jest to serwery only HS i rundy awpy są bardzo uciążliwe ponieważ większość takich rund kończy się  na remisie. Moim zdaniem @Spyrek rudy AWP powinny zostać wyłączone za to rundy tylko deagl powinny być poprawione. Dokładniej chodzi mi o to, że co strzał musimy czekać sekundę i jest to jak dla mnie bez sensu.

Pozdrawiam :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem rundy AWP powinny zostać tak jak były na chwilę obecną nie jestem w stanie wymyślić jak przyśpieszyć czas takich rund ,ale jak tylko coś wpadnie mi do głowy to edytuję post. Ewentualnie jeżeli jest taka możliwość dodać je tylko na pojedynki oraz usunąć opcje pojedynków nscope. Wiem ,że  co jakiś czas słychać ,że AWP na Only HS jest bez sensu to można by było ustawić żeby każdy gracz ręcznie włączał by sobie takie rundy ,a nie jak to było dotychczas ,że są ustawione wszystkie rodzaje broni dla każdego nowego gracza. Jak dla mnie AWP powinny zostać. ;) 

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

AWP to jedna z bardziej wkurwiających rzeczy. 90% takich pojedynków kończy się na czas i wszyscy muszą czekać. Ludzie nie grają normalnie tylko pajacują z noscope albo 360 stopni i strzał. Bardzo było to uciążliwe i mam nadzieje że już nie wróci. Poza tym z tego co pytałem na serwerze to ludzie chwalą wywalenie snajperek.

Edytowane przez Sqrski

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wielu graczy wchodzi na hs arenę, aby się rozgrzać przed mm'em, faceit'em bądź potrenować aim'a, a strzelanie głów z awp jest trochę bez sensu. Jak wiadomo z awp w większości sytuacji zabijemy przeciwnika jednym strzałem w ciało. Bardziej jestem za tym, aby wprowadzić możliwość wyboru scouta (ssg 08), bo tutaj bardziej przydaje się umiejętność strzelania headshotów. 
Oczywiście można to zostawić dla chętnych osób, którzy będą chcieli pograć z awp na hedy oraz wyłączyć ją dla nowych graczy (najwyżej sami sobie włączą pod !guns) tak jak pisał wyżej @L1x.

@Kivbi co do rund 1tap desert eagle to tak ma być i jest to dobry sposób na naukę strzelania one tapów. Ja bym nic nie zmieniał w tym. Jest ok.

 

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oddajcie snajperki wy kradzieje !!!!!!!! Ja osobisci jestem za tym by zostaly. Off na serwer to glupota jesli wszyscy moga zrobic off indywidualnie wybierajac bron. 

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jestem tego samego  zadnia co Baku. Można jednak wprowadzić AWP pod jednym względem że obrażenia będą w hs oraz ciało.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak by była opcja zabijania w ciało z AWP to też był bym za. Ale to jest serwer HS only, nie wiem czy wypada coś takiego robić.
Wiem że się powtarzam ale AWP (tak samo jak scout) były rakiem na HS Only. Ludzie grający jednym albo drugim na 90% skończą pojedynek na czas bo będą pajacować a nie grać, te 10% grających normalnie niestety będzie pokrzywdzonych z powodu usunięcia snajperek, ale dla dobra ogółu lepiej je usunąć.
Tak z własnego doświadczenia wam powiem że prędzej skończy się runda osób grających tylko z granatami (w sęsie że żeby zabić przeciwnika musisz go trafić granatem) niż ludzi grających na snajperki.
Snajperki za to genialnie się spisują na normalnych arenach i przecież nie ma absolutnie żadnego powodu żeby sobie tam nie pograć (właśnie mi coś przyszło do głowy, ale zrobie o tym osobny temat). Moim zdaniem usunięcie snajperek to był najlepszy ruch zaraz po zmianie regulaminu że nie mutuję się za brak mutacji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zadawania obrażeń w ciało ze snajperek na pewno nie będzie na tym serwerze. Tutaj potrzeba jakiejś motywacji żeby gracze się chcieli zabijać jak najszybciej, żeby upływ czasu działał na ich niekorzyść. Może im dłuższy pojedynek tym większa utrata punktów?

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Spyrek to może -5/10 pkt dla tego pojedynku, w którym nie będzie zwycięzcy?
Teraz coś na temat awp no-scope rundy. Może je na hs arenie wyłączyć, bo tak to trzeba dużo szczęścia żeby kogoś zabić. Co o tym sądzicie?  

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A jak by  skrócić czas rundy dla snajperek? tak powiedzmy do 25 (z 40) sekund? To by była dobra motywacja do grania bo w przypadku remisu obydwie strony tracą ELO(tak jak w przypadku przegranej). No i będzie gwarancja że nie trzeba będzie czekać pełnego czasu do końca rundy. Myślę że to by było najlepsze rozwiązanie.
Poza tym koniecznie trzeba wywalić noscopy jako element do wyboru dla każdego gracza.

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

 Krótko i zwięźle, moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem będzie danie do wyboru graczowi czy chce grać na taki tryb, czy nie, tak jak to jest z innymi . Wystarczy !guns i ustawić opcje na "tak" lub "nie " bo niektórym się to podoba, innym wręcz przeciwnie .. To tyle :P

Pozdrowionka 👊

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.02.2019 o 19:09, Egzy napisał:

 Krótko i zwięźle, moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem będzie danie do wyboru graczowi czy chce grać na taki tryb, czy nie, tak jak to jest z innymi . Wystarczy !guns i ustawić opcje na "tak" lub "nie " bo niektórym się to podoba, innym wręcz przeciwnie .. To tyle :P

Pozdrowionka 👊

Dobrze prawi ten Jegomość. Na moje oko to wystarczy wyłączyć w pluginie włączanym komendą "guns" opcje noscoup rundy a samo awp czy wiatrówka startowo z on na off robiąc z tego tylko opcję rozgrywki. 

 

Dnia 26.02.2019 o 18:35, Sqrski napisał:

A jak by  skrócić czas rundy dla snajperek? tak powiedzmy do 25 (z 40) sekund? To by była dobra motywacja do grania bo w przypadku remisu obydwie strony tracą ELO(tak jak w przypadku przegranej). No i będzie gwarancja że nie trzeba będzie czekać pełnego czasu do końca rundy. Myślę że to by było najlepsze rozwiązanie.
Poza tym koniecznie trzeba wywalić noscopy jako element do wyboru dla każdego gracza.

Temu panu też bym polał :) Sama opcja wywalenia tych 5 czy 10  sec to zajefajny pomysł, bo często tak jest ze czeka się na dwie persony co zamiast starać pierdzielnąć sobie po buzi wolą pilnować w ukryciu na cichacza paki ( nie raz umieralem ze śmichu widzac cos takiego na naszym HS)

Edytowane przez n0n
  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


Kontakt


TS3: pompateamspeak.pl
Email: [email protected]

Zaprzyjaźnione serwisy: