♥CaBBaGe♥♥

Propozycja zmiany systemu pojedynków

Rekomendowane odpowiedzi

Wpadł mi taki pomysł żeby zmienić "nieco" system pojedynków.

A Mianowicie dodać malutki "Hazard". Dokładnie wszystko by było tak jak teraz ,tylko wybieramy sobie o ile punktów "ratingu"(chyba tak to się pisze) chcemy walczyć

przykład: (żeby zrozumieć o co mi chodzi :1f61b:)

!pojedynek  > wybieramy gracza > 0 pkt,5 pkt,10 pkt,15 pkt a może o 20 pkt.

Albo by zrobić jakąś Kryptowalute gdzie potem można sobie kupić  Vipa czy coś.

Jak dla mnie pomysł by się spodobał graczom.

Pozdrawiam.

 

 

 

Edytowane przez ♥CaBBaGe♥♥
  • Upvote 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jestem jak najbardziej za wprowadzeniem tego na arenki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy pomysł! Chyba nawet niespotykany na innych serwerach.
Można zacząć od gry o rating, przynajmniej do czasu aż skończę system punktów. Ja bym to widział tak:
Po wybraniu przeciwnika wybiera się liczbę punktów ratingu, która od razu jest pobierana i w przypadku wygranej jest zwracana + dodawany bonus od wygranej(np. mnożone x2) lub do zwróconych punktów dodawane by były punkty, o które grał przeciwnik.
Oczywiście jeszcze trzeba tutaj przemyśleć sprawę "ustawiania" pojedynków żeby nie było sytuacji, że ktoś się specjalnie podkłada żeby koledze wbić rating.

Co do systemu punktów to myślę nad przyznawaniem punktów za czas spędzony na naszych serwerach, za zakupy w sklepie csgo(vipy, sloty), konkursy, może jakieś eventy itp. Punkty można by wymieniać na usługi w sklepie csgo. Nie mam jeszcze pełnej koncepcji jakby to miało wyglądać dlatego chętnie wysłucham wszelkich propozycji.
Chciałem też umożliwić zdobywanie punktów poprzez "kopanie kryptowalut", ale to zbyt mało opłacalne(10 dni ciągłego kopania na i7-4790k to około 3 zł).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pomysł dobry, a co do tego celowego ustawiania pojedynków to proponowałbym, aby pojedynki były rozgrywane między osobami, których rating różni się +/- 100

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

albo dla osób od 250 zabójstw (ktoś może mieć mało punktów) i ograniczenie do jednego pojedynku z wybrana osoba na dzień/tydzień

albo ogólne ograniczenie do 5 pojedynków dziennie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, VACO napisał:

Pomysł dobry, a co do tego celowego ustawiania pojedynków to proponowałbym, aby pojedynki były rozgrywane między osobami, których rating różni się +/- 100

To nie ma żadnego sensu, nie zablokuje to sytuacji, w której kolega wejdzie z domyślnym ratingiem i będzie przegrywać pojedynki z kimś kto ma 1600+ ratingu.

Godzinę temu, anvi napisał:

albo dla osób od 250 zabójstw (ktoś może mieć mało punktów) i ograniczenie do jednego pojedynku z wybrana osoba na dzień/tydzień

albo ogólne ograniczenie do 5 pojedynków dziennie

Ograniczenie liczby pojedynków w ciągu dnia to raczej kiepski pomysł przy takich grach "hazardowych" i niestety nadal można by oszukiwać tylko, że z limitem.

Na pewno pojawi się jakieś ograniczenie w postaci minimalnego ratingu(1400-1450).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Spyrek napisał:

Można zacząć od gry o rating, przynajmniej do czasu aż skończę system punktów. Ja bym to widział tak:

A może zamiast bawienia się z "rating-iem" to zrobić osobne punkty. Każdy by na start dostawał 50 pkt i by zrobić coś w stylu top10.

Gracz który uzbiera najwięcej pkt wygrywa nagrodę w postaci Vipa może jakąś range serwerową typu "Mistrz pojedynków".

Lub nagrody w stylu Koszulki,gry za 20zł myślę ze to przyciągnie ludzi na serwer.( @Spyrek jeśli załatwisz koszulkę albo grę na jeden miesiąc to ja zasponsoruje na drugi miesiąc ) "wy" coś dacie i "ja". 8)

Wiem ze przy tym jest dużo roboty ale myślę że da się to ogarnąć .Jak wszyscy się zaangażują to będą efekty.

15 godzin temu, Spyrek napisał:

Oczywiście jeszcze trzeba tutaj przemyśleć sprawę "ustawiania" pojedynków żeby nie było sytuacji, że ktoś się specjalnie podkłada żeby koledze wbić rating.

  Tak zgadzam się żeby ogarnąć system przed niechcianymi oszustami.

ja to bym widział tak ,że może system był by aktywny od 8:00 do 24:00 i po prostu mieć na uwadze ludzi z top10.(jutro idę w tango to zapewne wpadnę na jakiś pomysł)

 

Dziękuje za zainteresowanie się pomysłem.

Pozdrawiam. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, ♥CaBBaGe♥♥ napisał:

A może zamiast bawienia się z "rating-iem" to zrobić osobne punkty. Każdy by na start dostawał 50 pkt i by zrobić coś w stylu top10.


 

 

Co w momencie gdy ktoś osiągnie 0 punktów? Nie ma mieć szansy dalszej gry?

Proponowałbym ograniczenie pojedynku z wybraną osobą. Maksymalnie 2 pojedynki pomiędzy tymi samymi graczami podczas trwania mapy. Jeden wywołany przez gracza A, drugi przez gracza B, a przy kolejnej próbie informacja na czacie, że "Na tej mapie wygrałeś/przegrałeś pojedynek z tym graczem. Spróbuj ponownie swoich sił na kolejnej mapie." - tak mniej więcej do dopracowania.

No i co do kolejnych ograniczeń to zdecydowanie na ilość postawionych punktów, bo to nie ma sensu, że ktoś zagra za 50-100 mając ich 1500 ;) - też myślę, że kwestia do przemyślenia. Bardziej myślę, że podczas pojedynku można by było po prostu zwiększyć automatycznie liczbę przyznawanych punktów x3/4/5 niż kwestia betowania ;). 

Ewentualnie można spróbować coś w stylu ilości wygranych pojedynków ogólnie podczas miesiąca i stworzyć do tego nowy ranking, który mógłby być ujemny. Wtedy będzie widać kto się podkłada i taką osobę można odpowiednio "nagrodzić".

 

Kwestii darmowego oddawania punktów i tak się nie ominie, w kwestii administracji będzie po prostu dodatkowa czujność, czy pojedynek jest ustawiony czy  normalny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tworzenie osobnego rankingu na potrzeby samych pojedynków trochę mija się z celem, dwa osobne rankingi, osobny punkty. W przyszłości to może być połączone z tym systemem punktów, o których pisałem wcześniej, ale to dopiero jak to skończę.

Nagrody rzeczowe dla najlepszych osób to jeszcze większa zachęta do oszukiwania, także bez odpowiednio zbalansowanego systemu nie ma takiej możliwości.

Pilnowanie graczy przez adminów to tak samo zły pomysł, nie ma szans żeby ktoś był na serwerze od rana do wieczora, druga rzecz, taki admin by musiał ciągle oglądać pojedynki albo demka - bezsensowna dodatkowa praca. Dlatego to wymaga dobrego przygotowania żeby wyeliminować tutaj ten zły czynnik ludzki ;) Tylko jak tutaj zniechęcić ludzi do oszukiwania? Żeby po prostu nie opłacało się przegrywać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy się zgadzamy ,że ten pomysł jest dobry i warty wprowadzenia. Pozostaje jednak dojść która wersja tego pomysłu jest najlepsza.

Moim zdaniem osobny ranking jest trochę bez sensu.

Zamiast osobnych punktów można by zrobić jakąś walutę którą by się zbierało i na koniec miesiąca można by za nią kupić VIP'a.

Co miesiąc albo inny odstęp czasu ilość waluty w portfelach graczy była by resetowana (tak ja jest to robione z pkt ratingu), by każdy gracz mógł spokojnie z tego korzystać.

Co w przypadku gdy graczowi skończy się szybciej waluta ,można to rozwiązać w ten sposób że walutę zdobywało się też poprzez przebywanie na serwerze.

Co do oszukiwania tego problemu pozbyć się jest niezwykle ciężko, ale nie można ograniczać te incydenty. Pierwszym sposobem jest oczywiście pilnowanie tego przez administracje ale nie mówię tu o oglądaniu demek tylko gdy admin jest na serwerze i ktoś kogoś wyzywa na pojedynek to na chacie wyświetlała by się informacja kto, kogo i na jaką stawkę wyzywa ,a po skończonym pojedynku wyświetlała by się informacja kto wygrał i admin może patrzeć czy ciągle walczą te same osoby. 

Drugim sposobem jest ustawienie limitu pojedynków dla każdej osoby do 4 na mapę  i limitu stawki pojedynku ( w godzinach od 8:00 do 23:00 ) ,a w godzinach od 23:00 do 8:00 zmniejszyć jeszcze bardziej limit.

Za oszukiwanie osoby ,które się tego dopuszczają były by karane banami ( długość bana do ustalenia )

Tyle z mojej strony.

 

PS. Wiem żaden z tych pomysłów w/w nie jest nowy i zostały już przez was wymienione , ja tylko poskładałem je w całość ( wizję najbardziej optymalnego systemu ).

 

Dzięki za uwagę i pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam żeby ludzie nie oszukiwali proponuje zrobić top miejsc ostatnich i napisać ze sa zerem i takich ludzi nie szanujemy(gorzej będzie jak ktoś nie oszukiwał i bedzie ostatni 😞😞😞).A najlepszy pomysł jest @erek z limitem pojedynków z graczem. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował O ten raiting tylko ze gdy zagramy juz 4 o punkty to reszta juz jest normalnie tak jak napisał @Spyrek zeby ktoś specjalnie kogoś nie boostował :) liczmy 4 pojedynki na dzien/godzine/mape o wybierany raiting liczmy od 1do 50 a reszta normalnie tak jak to teraz funkcjonuje :)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


Kontakt


TS3: pompateamspeak.pl
Email: [email protected]

Zaprzyjaźnione serwisy: