sikor

modyfikacja pojedynku 1v1 noscope

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, chciałbym aby plugin 1v1 noscope został troszkę zmodyfikowany, mianowicie chodzi o to, że sporo osób lubi (tak myślę) zmieniać z awp na nóż po strzale, obecnie nóż podczas pojedynku jest zablokowany, proponuję go "włączyć", ale żeby dmg był wyłączony, aby plugin w dalszym ciągu spełniał swoją funkcję. Pozdrawiam.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Można wprowadzić i zobaczyć czy ludzie będą zadowoleni. Mi osobiście się podoba ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dodałem noże w pojedynkach, obrażenia powinny być wyłączone jeśli niczego nie zepsułem. Sprawdźcie i dajcie znać czy wszystko działa tak jak powinno.

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Według graczy nie ma noża na pojedynku 1 v 1.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A ja bym się jeszcze zastanowił nad zmniejszeniem ilości HP podczas pojedynku:)

Wygranym powinna być ta osoba, która pierwsza trafi przeciwnika, więc według mnie punkty życia powinny zostać zmniejszone graczom podczas pojedynku do 1HP.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem poprawkę, sprawdźcie teraz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie działa. Nie ma noża i dalej jest 100hp. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Występuje pewien błąd polegający na ujmowaniu 1hp z kevlara . Mi nóż dziala podczas dueala gdy wpisze knife i wybiore.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kolejna wersja wrzucona. Noże powinny być, ale nie powinny zadawać obrażeń.
HP pozostaje na razie niezmienione - to wymaga dyskusji, bo zmiana będzie miała znaczący wpływ na rozgrywkę.
To z zabieraniem 1 punktu kevlara było chyba zawsze i nie wiem czy jest to aż tak poważny błąd.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Noże podczas pojedynku rzeczywiście się pojawiły - super!

Problem jest teraz taki, że ich DMG podczas zwykłej rozgrywki jest wyłączone, nie wiem jak jest podczas pojedynku na noscope.

Rozumiem, że HP jest kwestią do przedyskutowania, ale dużo osób na serwerze już wcześniej o tym wspominało, dlatego wyszedłem z taką propozycją zmiany:). Ewentualnie ja osobiście widziałbym pojedynek jako przeniesienie na arenę i strzelanie się na takim małym obszarze, ze względu na duże powierzchnie niektórych map, ale z tym to byłoby dopiero roboty, na każdej mapie trzeba by było  wydzielić arenę itd. Może na przyszłość propozycja do rozważenia:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem poprawki - HP zmniejszone do 1, dmg z noża powinno być ustawiane 0.5 po zakończeniu pojedynku.

Przeniesienie pojedynków na osobną arenę to za dużo roboty, na każdej mapie z osobna by trzeba wydzielać obszary, coś takiego się na pewno nie pojawi. Ewentualnie można podpalać graczy gdy kończy się czas lub coś w tym stylu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co do noża - to mi wszystko jedno jak będzie. Jednak wróćmy do 100 hp. W przypadku 1hp, jeśli ktoś jest wysoko, to albo się będzie strzelał z wysoka albo będzie potrzebne sporo czasu na obejście, żeby nie zginąć od upadku. Jasne, że można by wyłączyć dmg od upadku, ale jednak sztuką jest trafić powyżej pasa, a nie gdzieś przez 2 ściany w paznokieć za 1 hp przez przypadek.

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wyłączenie obrażeń od upadku i pozostawienie 1hp wydaje się bardziej rozsądne. Większą "sztuką" jest trafienie kogoś powyżej pasa niż w nogi czy skanem przez dwie ściany? Wydaje mi się że nie, a nawet strzał przez dwie ściany jest dużo bardziej spektakularny i trudniejszy od trafienia powyżej pasa. Nie zapominaj że mówimy tutaj o noscopach, w których największą rolę i tak odgrywa szczęście.

  • Like 1
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Trochę osób się już wypowiedziało, testy były, to i ja dodam coś od siebie. Nóż fajna sprawa, jestem jak najbardziej na tak. Co do hp, to może iść na kompromis i dać 50? 99.99% postrzałów skończy się natychmiastową śmiercią, a i skoczyć sobie gdzieniegdzie będzie można. Pierwszy gracz, który trafi powinien  wygrać pojedynek, jak było wspomniane i tak większość strzałów to szczęście. Często nawet te kropki, które gracze z takim zamiłowaniem sobie ustawiają praktycznie nic nie wnoszą. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dobra, na razie zmieniłem na 50 hp, bo to tylko drobna modyfikacja.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


Kontakt


TS3: pompateamspeak.pl
Email: [email protected]

Zaprzyjaźnione serwisy: