Spyrek

Woźny
  • Zawartość

    633
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    100

Ostatnia wygrana Spyrek w Rankingu w dniu 18 Listopad

Spyrek posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

304 Wybitna Jednostka

O Spyrek

  • Tytuł
    Supreme Master First Class

Kontakt

  • GG
    8592073

Ostatnie wizyty

2928 wyświetleń profilu

Mood

  • Istny Diabeł!
  • Currently Feeling Istny Diabeł!
  1. Statystyki map dla wszystkich serwerów już dostępne dla każdego :) https://csgo.pompateam.pl/staty-map
  2. Dodam coś takiego, ale nie wiem jeszcze kiedy
  3. Co do propozycji nowych map to najlepiej żeby miały minimum 19-20 spawnów, bo w innym wypadku trzeba by je ręcznie przerabiać, a zapewne nikomu się nie będzie chciało i spadnie to na moją głowę @Sophie wpadła na ciekawe pomysły, które mogą pomóc w odświeżeniu mniej popularnych map, ale to już ona sama opisze w osobnych tematach Ja na razie przygotowuję system statystyk dotyczący granych map, czyli które są najczęściej grane, które najrzadziej, czas trwania itp. Jeśli macie jakieś sugestie co do tego to dajcie znać. Może później wprowadzi się jakieś bonusy za grę na mniej popularnych mapach np. dodatkowe punkty w rankingu
  4. Nie będzie rsów na arenach, powód: zbyt krótkie rundy i zbyt długa przerwa by musiała być pomiędzy kolejnymi rundami. No chyba, że komuś się chce robić po 100 rsów 5 sekundowych co miesiąc. Miało być radio, ale valve usunęło MOTD z panoramy i obecnie nie ma innych rozwiązań.
  5. Z samodzielnym plantowaniem były problemy, że gracze nie zawsze plantowali. Ewentualnie jakieś kary za brak plantowania, chyba, że uda mi się zrobić plantowanie w losowych miejscach.
  6. Mało sprawiedliwe, bo będąc w najwyższej randze przykładowo traci się 15 punktów i jest to 15 punktów przy zgonie od osoby z tej samej rangi czyli w miarę wyrównany pojedynek i również 15 punktów przy zgonie od osoby z najniższej rangi gdzie pojedynek raczej jest jednostronny. Dodatkowo nasili to efekt, o którym pisałem wcześniej, lepsi gracze będą polować na momenty, w których na serwerze grają słabsze osoby, bo punktów będą tracić tyle samo, ale zgonów już raczej będą mieć mniej.
  7. Nie, wtedy topka będzie dla najaktywniejszych osób, ten sposób rankingu nie uwzględnia żadnego poziomu umiejętności gracza, bo nieważne kogo zabije to zawsze dostaje tyle samo punktów. Teoretycznie lepszego gracza jest trudniej zabić i dlatego nagroda powinna być wyższa, tak samo w przypadku słabszych graczy, których jest łatwiej zabić to nagroda powinna być niższa czyli obecny system rankingowy spełnia to założenie. PS ostatnio właśnie słyszałem płacz, że ludzie sobie nabijają ranking w nocy jak grają słabsi gracze i ranking powinien odzwierciedlać umiejętności graczy.
  8. W czasie eventu można zrobić tak żeby tylko zdobywane punkty były mnożone, tracone bez zmian. Podnoszenie punktacji na stałe nie ma sensu, bo to tylko zwiększy całkowitą liczbę punktów w miesiącu i znowu będzie trzeba korygować progi punktowe dla konkretnej rangi.
  9. To może by tak dla osób płaczących o punkty wprowadzić jakieś eventy podczas których zdobywałoby się dwa razy tylko punktów co normalnie. Daty eventów byłyby wcześniej ustalone żeby można było sobie jakoś zaplanować czas.
  10. Na razie zmieniłem minimalną liczbę zabójstw z 75 do 100.
  11. Ściana płaczu

    Haha ten dzieciak to miał 4 konta zbanowane, poza tym on nie potrafi skleić jednego poprawnego zdania także nie ma co się nim przejmować. W sumie to jego nick mówi więcej niż trzeba. Gdyby grał na jakimś nowym koncie, nawet bez vaca to dajcie znać, bo jest jednym z moich ulubieńców
  12. Hmm widzę, że co chwilę pojawiają się kombinatorzy, ale z drugiej strony to dobrze, bo możemy stworzyć w miarę sprawiedliwy system rankingowy. To może coś takiego, że każdy dzień nieaktywności zabiera jakąś ilość punktów lub ilości zabójstw. Kolejny czynnik, który można uwzględnić to łączny czas gry w miesiącu, nie mam aktualnie konkretnej idei, ale może sprawdzać współczynnik przegranego czasu zabójcy i ofiary? Np. zabójca 5 godzin, ofiara 20 godzin, 5/20 = 1/4 i jeśli współczynnik wynosi <1 to ten wynik mnożony jest przez ilość punktów, które się dostaje/zabiera. To tylko takie pierwsze skojarzenia, ale może ktoś lubi takie zagadki to jestem otwarty na propozycje różnych algorytmów
  13. Podchodzenie na shifcie to nie wiem, możemy zabronić używania shifta, ale co to da? Ktoś wymyśli duckowanie ctrl jak w cs 1.6 i tak w kółko... Jeśli ktoś gra jak bot i co rundę chodzi tak samo, nawet na tym shifcie, na respawn przeciwnika to może to być potraktowane jako rush. Dyskusja na tsie nic nie da, regulamin będzie zawsze w formie pisemnej także tutaj nie widzę powodów do dyskusji. Punkt o polemice obecnie jest traktowany tak, że nieważne co zrobi admin to tak ma być i jak ktoś zgłasza wątpliwości to dostaje bana bez względu na to kto miał rację.

Kontakt


TS3: pompateamspeak.pl
Email: [email protected]

Zaprzyjaźnione serwisy: