Spyrek

Woźny
  • Zawartość

    595
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    78

Ostatnia wygrana Spyrek w Rankingu w dniu 9 Sierpień

Spyrek posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

255 Wybitna Jednostka

O Spyrek

  • Tytuł
    Supreme Master First Class

Kontakt

  • GG
    8592073

Ostatnie wizyty

2578 wyświetleń profilu

Mood

  • Istny Diabeł!
  • Currently Feeling Istny Diabeł!
  1. Z samodzielnym plantowaniem były problemy, że gracze nie zawsze plantowali. Ewentualnie jakieś kary za brak plantowania, chyba, że uda mi się zrobić plantowanie w losowych miejscach.
  2. Mało sprawiedliwe, bo będąc w najwyższej randze przykładowo traci się 15 punktów i jest to 15 punktów przy zgonie od osoby z tej samej rangi czyli w miarę wyrównany pojedynek i również 15 punktów przy zgonie od osoby z najniższej rangi gdzie pojedynek raczej jest jednostronny. Dodatkowo nasili to efekt, o którym pisałem wcześniej, lepsi gracze będą polować na momenty, w których na serwerze grają słabsze osoby, bo punktów będą tracić tyle samo, ale zgonów już raczej będą mieć mniej.
  3. Nie, wtedy topka będzie dla najaktywniejszych osób, ten sposób rankingu nie uwzględnia żadnego poziomu umiejętności gracza, bo nieważne kogo zabije to zawsze dostaje tyle samo punktów. Teoretycznie lepszego gracza jest trudniej zabić i dlatego nagroda powinna być wyższa, tak samo w przypadku słabszych graczy, których jest łatwiej zabić to nagroda powinna być niższa czyli obecny system rankingowy spełnia to założenie. PS ostatnio właśnie słyszałem płacz, że ludzie sobie nabijają ranking w nocy jak grają słabsi gracze i ranking powinien odzwierciedlać umiejętności graczy.
  4. W czasie eventu można zrobić tak żeby tylko zdobywane punkty były mnożone, tracone bez zmian. Podnoszenie punktacji na stałe nie ma sensu, bo to tylko zwiększy całkowitą liczbę punktów w miesiącu i znowu będzie trzeba korygować progi punktowe dla konkretnej rangi.
  5. To może by tak dla osób płaczących o punkty wprowadzić jakieś eventy podczas których zdobywałoby się dwa razy tylko punktów co normalnie. Daty eventów byłyby wcześniej ustalone żeby można było sobie jakoś zaplanować czas.
  6. Na razie zmieniłem minimalną liczbę zabójstw z 75 do 100.
  7. Ściana płaczu

    Haha ten dzieciak to miał 4 konta zbanowane, poza tym on nie potrafi skleić jednego poprawnego zdania także nie ma co się nim przejmować. W sumie to jego nick mówi więcej niż trzeba. Gdyby grał na jakimś nowym koncie, nawet bez vaca to dajcie znać, bo jest jednym z moich ulubieńców
  8. Hmm widzę, że co chwilę pojawiają się kombinatorzy, ale z drugiej strony to dobrze, bo możemy stworzyć w miarę sprawiedliwy system rankingowy. To może coś takiego, że każdy dzień nieaktywności zabiera jakąś ilość punktów lub ilości zabójstw. Kolejny czynnik, który można uwzględnić to łączny czas gry w miesiącu, nie mam aktualnie konkretnej idei, ale może sprawdzać współczynnik przegranego czasu zabójcy i ofiary? Np. zabójca 5 godzin, ofiara 20 godzin, 5/20 = 1/4 i jeśli współczynnik wynosi <1 to ten wynik mnożony jest przez ilość punktów, które się dostaje/zabiera. To tylko takie pierwsze skojarzenia, ale może ktoś lubi takie zagadki to jestem otwarty na propozycje różnych algorytmów
  9. Turniej adminów

    Co do serwera to planuję na nim zainstalować paczkę srcds(https://srcds.pro/cvars4.0pl) co powinno o wiele przyspieszyć ustawianie serwera i start rozgrywki. Na każdy mecz trzeba by też wyznaczyć osobę odpowiedzialną za administrowanie rozgrywki(może to być osoba grająca), potrzebna jest znajomość rcona. Drugą opcją jest użycie ebota(https://ebot.1shot1kill.pl/) do przeprowadzenia rozgrywek.
  10. Turniej adminów

    Proponuję to jednak rozciągnąć na kilka dni, jeden mecz dziennie, bo trzeba uwzględnić czynnik losowy czyli ewentualne problemy, spóźnienia itp. Wystarczy, że każdy mecz przeciągnie się o 15 minut i drużyny, które zarezerwowały sobie czas na 20 zaczną grać o 21... to jednak jest już spora różnica. Terminy proponuję narzucić odgórnie np. w tygodniu o 20-21 jeden meczyk i na spokojnie to kontynuować. Jeśli komuś nie pasuje termin to wtedy drużyna zgłasza chęć przesunięcia rozgrywki. Dobrze by też było zagrać jakiś mecz pokazowy, testowy, otwarcia, cokolwiek żeby sprawdzić ustawienia serwera i wyłapać ewentualne problemy.
  11. Turniej adminów

    Po ostatniej aktualizacji steama można łatwiej organizować czaty grupowe(podobnie jak na discordzie) co powinno ułatwić komunikację. Wydaje mi się, że lepiej by było zagrać każdy z każdym, coś w rodzaju ligi, zwycięska drużyna zdobywa punkt i wtedy też łatwiej będzie dograć termin, bo wystarczy, że pasuje on 10 osobom. Nie gra się tutaj o jakieś nagrody także bo1 z ewentualnymi rewanżami powinno wystarczyć, nie trzeba też całego turnieju rozgrywać w ciągu jednego dnia. Co do terminu to sobota u mnie raczej odpada chyba, że jeden mecz o konkretnej godzinie. Bardziej by mi odpowiadał jakiś dzień w tygodniu lub niedziela. Można też turniej rozszerzyć o drużyny złożone z graczy i przekształcić w całą ligę i np. co 3 miesiące wyłaniać mistrzów, którzy na serwerach dostaną wyróżnienie(wiadomość na czacie, powitanie głosowe, tag itp.). Pisałem o czymś takim w innym temacie, ale nie wiem którym Na potrzeby tej ligi mógłbym stworzyć jakiś mini system turniejowy z tabelą drużyn i aktualnym rankingiem. Jeśli ktoś się chce zajmować tym w dłuższej perspektywie czasu to jest sporo możliwości rozwoju tego. Oczywiście to takie luźne sugestie, ale mogłoby to dodatkowo zintegrować społeczność, a w przyszłości może nawet i wypromować.
  12. Turniej adminów

    W sumie jeśli będzie brakowało zawodnika i będę miał czas w tym terminie to mogę zagrać
  13. Turniej adminów

    @Sqrski listę możesz wrzucić do pierwszego posta to będzie łatwiej znaleźć Serwer na czas rozgrywek mogę ogarnąć, nawet gotv może być dla widowni Co do typowania to dobry pomysł, jeśli ktoś się tym zajmie to można to zorganizować i rozdać vipy.
  14. Podchodzenie na shifcie to nie wiem, możemy zabronić używania shifta, ale co to da? Ktoś wymyśli duckowanie ctrl jak w cs 1.6 i tak w kółko... Jeśli ktoś gra jak bot i co rundę chodzi tak samo, nawet na tym shifcie, na respawn przeciwnika to może to być potraktowane jako rush. Dyskusja na tsie nic nie da, regulamin będzie zawsze w formie pisemnej także tutaj nie widzę powodów do dyskusji. Punkt o polemice obecnie jest traktowany tak, że nieważne co zrobi admin to tak ma być i jak ktoś zgłasza wątpliwości to dostaje bana bez względu na to kto miał rację.
  15. Zmiany gruntowne zostaną na pewno przeprowadzone, bo zaczyna się pojawiać coraz więcej mitów, a ostatecznie prowadzi to do kłótni i tracenia czasu na sprawy niepotrzebne. MUTACJA Mutacja na serwerach nie będzie wymagana, punkt zostanie scalony z punktem dotyczącym nadużywania mikrofonu. Niektóre osoby bez mutacji są bardziej dojrzałe niż te po mutacji także to nie jest żadne wytłumaczenie. Argumenty odnośnie dozwolonego wieku do gry w csa odłóżmy na bok, jak ktoś ma z tym problem to może to zgłosić do odpowiednich organów. Jeśli kogoś denerwuje piskliwy głos to gra umożliwia indywidualne wyciszenie dowolnego gracza. Z mutacją to już nawet były sytuacje, że dziewczyny dostawały mute za jej brak ... Należy wyeliminować sytuacje, w których to admin decyduje co jest dobre dla całego serwera, a często te decyzje są podejmowane na podstawie własnego humoru i upodobania. Sytuacje, które gracz może rozwiązać samemu niech rozwiązuje on sam. Wszystkie obecne kary wyciszenia graczy zostaną zdjęte, wiele z nich było nałożone niesłusznie, a gracze nie złożyli odwołania tylko zmienili serwer. Selekcja banów może się odbędzie w późniejszym czasie. POLEMIKA Punkt zostanie całkowicie usunięty, niektórym adminom aż odbiło i zachowują się jak dyktatorzy, a nie taka jest ich rola. RASZOWANIE Tutaj to jest całkowity cyrk, już nawet powstały jakieś nieoficjalne regułki adminów informujących o tym jak zgłosić gracza za rasz. To jest taka nasza cecha narodowa, że lubimy uprzykrzać życie drugiej osobie, nawet w czasie gry gdzie czas ten powinien być czasem rozrywki i przyjemnością. Wszelkie takie regułki znikną z serwera, a ich nadużywanie będzie karane tak samo jak spamowanie. Oczywiście zbyt duża liczba zgłoszeń od graczy też będzie karana. Czat jest od rozmowy, a nie czytania kto raszuje czy jak zgłosić drugą osobę. Raszowanie będzie dozwolone, przypadki nadmiernego raszowania czyli kogoś "kto trzyma wciśnięte 'W' przez całą mapę", jak w grach z serii NFS, zostanie ukarany. Pojedyncze przypadki będą dozwolone. Nie będzie żadnych reguł czy to połowa mapy czy konkretna sekunda rundy czy to drugi czy 10 raz. Serwery są od grania, a nie od tego żebyśmy wymyślali dla nich jakieś durne zasady gdzie jest połowa mapy czy nawet liczyli piksele. Jeśli ktoś nie rozumie pojęcia nadmierne raszowanie i nie wie jak to interpretować to niech się tym nie zajmuje, dotyczy to zarówno graczy jak i adminów. NADUŻYWANIE UPRAWNIEŃ Pojawi się dodatkowy punkt odnośnie nadużywania uprawnień przez administratorów żeby ostudzić zapędy niektórych osób. Zmiany w regulaminie pojawią się niedługo, informacja pojawi się na forum i tylko na forum, nikt nie dostanie tego w wiadomości prywatnej, co najwyżej link. Osoby nieodwiedzające forum niestety mogą ponieść przykre konsekwencje i dotyczy to również adminów, którzy byli tutaj tylko w celu napisania podania. Dodatkowo admini mogą się zapoznać z osobnym tematem dotyczącym absurdów administracyjnych, który pisałem jakiś czas temu. Na koniec apeluję o większy dystans do siebie, także o wprowadzanie miłej atmosfery na serwerach zamiast czekania na czyjeś błędy i ich wytykanie Wszystkich chętnych zgłoszenia kogokolwiek zachęcam do oglądania demek w tzw. overwatchu w CSGO, każdy kto oceni chociaż jedno demko, przysłuży się całej społeczności. Ten overwatch jednak działa

Kontakt


TS3: pompateamspeak.pl
Email: [email protected]

Zaprzyjaźnione serwisy: