Spyrek

Woźny
  • Zawartość

    635
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    102

Ostatnia wygrana Spyrek w Rankingu w dniu 14 Grudzień

Spyrek posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

308 Wybitna Jednostka

O Spyrek

Kontakt

  • GG
    8592073

Ostatnie wizyty

2956 wyświetleń profilu

Mood

  • Istny Diabeł!
  • Currently Feeling Istny Diabeł!
  1. Z jednej strony fajna rzecz, ale z drugiej działa trochę jak wh i pokazuje gdzie skanować Także trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czemu to ma służyć, czy temu żeby wiedzieć w którą skrzynkę strzelać czy po to żeby wiedzieć ile obrażeń się zadało w tej rundzie.
  2. Statystyki map dla wszystkich serwerów już dostępne dla każdego :) https://csgo.pompateam.pl/staty-map
  3. Dodam coś takiego, ale nie wiem jeszcze kiedy
  4. Co do propozycji nowych map to najlepiej żeby miały minimum 19-20 spawnów, bo w innym wypadku trzeba by je ręcznie przerabiać, a zapewne nikomu się nie będzie chciało i spadnie to na moją głowę @Sophie wpadła na ciekawe pomysły, które mogą pomóc w odświeżeniu mniej popularnych map, ale to już ona sama opisze w osobnych tematach Ja na razie przygotowuję system statystyk dotyczący granych map, czyli które są najczęściej grane, które najrzadziej, czas trwania itp. Jeśli macie jakieś sugestie co do tego to dajcie znać. Może później wprowadzi się jakieś bonusy za grę na mniej popularnych mapach np. dodatkowe punkty w rankingu
  5. Nie będzie rsów na arenach, powód: zbyt krótkie rundy i zbyt długa przerwa by musiała być pomiędzy kolejnymi rundami. No chyba, że komuś się chce robić po 100 rsów 5 sekundowych co miesiąc. Miało być radio, ale valve usunęło MOTD z panoramy i obecnie nie ma innych rozwiązań.
  6. Z samodzielnym plantowaniem były problemy, że gracze nie zawsze plantowali. Ewentualnie jakieś kary za brak plantowania, chyba, że uda mi się zrobić plantowanie w losowych miejscach.
  7. Mało sprawiedliwe, bo będąc w najwyższej randze przykładowo traci się 15 punktów i jest to 15 punktów przy zgonie od osoby z tej samej rangi czyli w miarę wyrównany pojedynek i również 15 punktów przy zgonie od osoby z najniższej rangi gdzie pojedynek raczej jest jednostronny. Dodatkowo nasili to efekt, o którym pisałem wcześniej, lepsi gracze będą polować na momenty, w których na serwerze grają słabsze osoby, bo punktów będą tracić tyle samo, ale zgonów już raczej będą mieć mniej.
  8. Nie, wtedy topka będzie dla najaktywniejszych osób, ten sposób rankingu nie uwzględnia żadnego poziomu umiejętności gracza, bo nieważne kogo zabije to zawsze dostaje tyle samo punktów. Teoretycznie lepszego gracza jest trudniej zabić i dlatego nagroda powinna być wyższa, tak samo w przypadku słabszych graczy, których jest łatwiej zabić to nagroda powinna być niższa czyli obecny system rankingowy spełnia to założenie. PS ostatnio właśnie słyszałem płacz, że ludzie sobie nabijają ranking w nocy jak grają słabsi gracze i ranking powinien odzwierciedlać umiejętności graczy.
  9. W czasie eventu można zrobić tak żeby tylko zdobywane punkty były mnożone, tracone bez zmian. Podnoszenie punktacji na stałe nie ma sensu, bo to tylko zwiększy całkowitą liczbę punktów w miesiącu i znowu będzie trzeba korygować progi punktowe dla konkretnej rangi.
  10. To może by tak dla osób płaczących o punkty wprowadzić jakieś eventy podczas których zdobywałoby się dwa razy tylko punktów co normalnie. Daty eventów byłyby wcześniej ustalone żeby można było sobie jakoś zaplanować czas.
  11. Na razie zmieniłem minimalną liczbę zabójstw z 75 do 100.
  12. Ściana płaczu

    Haha ten dzieciak to miał 4 konta zbanowane, poza tym on nie potrafi skleić jednego poprawnego zdania także nie ma co się nim przejmować. W sumie to jego nick mówi więcej niż trzeba. Gdyby grał na jakimś nowym koncie, nawet bez vaca to dajcie znać, bo jest jednym z moich ulubieńców
  13. Hmm widzę, że co chwilę pojawiają się kombinatorzy, ale z drugiej strony to dobrze, bo możemy stworzyć w miarę sprawiedliwy system rankingowy. To może coś takiego, że każdy dzień nieaktywności zabiera jakąś ilość punktów lub ilości zabójstw. Kolejny czynnik, który można uwzględnić to łączny czas gry w miesiącu, nie mam aktualnie konkretnej idei, ale może sprawdzać współczynnik przegranego czasu zabójcy i ofiary? Np. zabójca 5 godzin, ofiara 20 godzin, 5/20 = 1/4 i jeśli współczynnik wynosi <1 to ten wynik mnożony jest przez ilość punktów, które się dostaje/zabiera. To tylko takie pierwsze skojarzenia, ale może ktoś lubi takie zagadki to jestem otwarty na propozycje różnych algorytmów

Kontakt


TS3: pompateamspeak.pl
Email: [email protected]

Zaprzyjaźnione serwisy: